Klagevejledning CSM-chatrådgivning
Hvis du har modtaget rådgivning i vores anonyme chatrådgivning, men ikke haft en god oplevelse har du mulighed for at klage på følgende måder:
Du kan sende en mail til chatraadgivning@csm-midtnord.dk
Hvis du benytter denne mulighed, kan vi give dig en respons, men ikke sikre din anonymitet. Dine oplysninger vil blive behandlet fortroligt og personhenførbare data videregives ikke.
Hvis du gerne vil være anonym kan boksen nederst på siden benyttes.
Burger du denne mulighed er din anonymitet sikret, men vi har ikke mulighed for at give dig et svar på din klage.
Inden du sender en klage, skal du overveje følgende:
Hvornår modtog du rådgivning?
Hvad ønsker du at klage over?
Hvad kunne du have ønsket af os i stedet for?
Hvad har du af forventning til os ved at sende din klage?
Hvad kan du klage over:
At du har modtaget rådgivning, der ikke har levet op til det vi stiller i udsigt på vores hjemmeside eller i andet præsentationsmateriale
At du har modtaget forkert eller misvisende rådgivning
Hvad kan du ikke klage over:
Åbningstider eller ventetid på rådgivningen
Svartid på klage
Hvis du ikke vælger at være anonym, modtager du i første omgang en kvittering for at du har indgivet en klage. Svartid på klagen er inden for 10 hverdage.
Kommentarer og feedback
Hvis du ikke har en konkret klage, men ønsker at give os feedback eller kommentarer ift. vores rådgivning, har du både mulighed for at kommentere i brugerevalueringen umiddelbart efter du har modtaget rådgivning. Du kan enten skrive dem anonymt via førnævnte klageformular eller sende en ikke anonym mail til chatraadgivning@csm-midtnord.dk
Herunder er boksen som kan benyttes hvis du ønsker at indgive en anonym klage
OBS: Hvis du benytter denne mulighed, kan vi ikke give dig en respons på klagen, til gengæld er din anonymitet sikret.